gebruik en garantie

Van der Schilden Lingerie staat garant voor een hoge kwaliteit.

WIJ STAAN GARANT VOOR KWALITEIT
Om deze kwaliteit te waarborgen zijn voor we voor onze aanmetingen op het gebied van mammacare gecertificeerd door de SEMH. Onderdeel hiervan is dat er een duidelijke klachtenprocedure aanwezig is, voor wanneer een aanmeting niet naar wens is verlopen.
Wij vragen u vriendelijk om altijd eerst contact op te nemen met de winkel zodat we samen naar de juiste oplossing kunnen zoeken. Mocht het desondanks niet lukken om uw klacht naar tevredenheid op te lossen, kunt u een klachtenformulier invullen.
KLACHTENPROCEDURE
U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij met u uitgebreid de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.
Deze brief legt uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking. Indien wij een ‘ontevredenheid’ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen conform de Wet Klachtrecht Cliënt Zorgsector.
Bij behandeling van uw klacht worden de volgende stappen genomen:
1. U krijgt van ons een klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u ingevuld opsturen naar:
Wij zullen er alles aan doen om in goed onderling overleg uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen.
2. Mocht de klacht niet oplosbaar zijn, dan kan het klachtenformulier op uw verzoek worden voorgelegd bij de Klachtencommissie waarbij ons bedrijf aangesloten is. Deze klachtencommissie is als volgt te bereiken:
Deze klachtencommissie doet een uitspraak over de door u ingediende klacht.